středa 6. prosince 2017

Moje vánoční radosti 2017

Tak a je to tady. To nejkrásnější magické období v roce to roztáčí na plné otáčky a já jsem v tom ponořená až po uši. Včera mi to došlo naplno, když jsem cestou domů z práce jela v autobuse s Mikulášem, čertem a andělem. Anděl pořád někam telefonoval a omlouval se, že přijdou až v půl sedmý, ale to je jasný, protože jak jinak by se s lidma spojil, že jo :). Jinak to pohádkové uskupení mělo naprosto úžasnou vánoční atmosféru. I ten respekt z čerta jsem cítila a to už dávno nejsem prcek. I když duší asi furt jo. No .... na stoprocent jo!


Propadat kouzlu adventu jsem naplno začala už v neděli. V tu první adventní, kdy jsme konečně mohli zapálit svíčku na věnečku. Jenže my ten věnec ještě neměli. A tak byl nejvyšší čas vyrazit na tradiční adventní trhy do muzea u nás v Hradci. Počasí vyšlo doslova pohádkové a jen co jsme se přiblížili k místu určení a já zaslechla první tóny koled, projel mnou ten zvláštní pocit těšení se.

"To je přesně to ono!" pomyslela jsem si.





A taky že jo! Všude vonělo jehličí, med, cukroví, levandule a všechny ty ostatní vůně blížících se Vánoc. Lidí bylo poskrovnu, jelikož šlo o poslední den trhů, a moje vnitřní já se tetelilo blahem. Konečně to mělo tu atmosféru rodinných a poklidných chvil a ne honby za konzumem. Příští rok to uděláme stejně a doufám, že si to i v podobném duchu užijeme, protože to bylo vážně bez chybičky. Překvapil mě i vysoký počet prodávajících s úžasnými kousky, které nabízeli. Nevěděla jsem kam dřív s očima a pečlivě rozmýšlela, za co utratit peníze. Snad jsem to promyslela dostatečně a vy se teď můžete mrknout, co jsem pořídila.










Vánoční atmosféru jsem nakonec podpořila i dočtením té nejkrásnější vánoční dětské knihy, která se mi zatím dostala do rukou. Pokud sháníte něco opravdu pěkného a plného českých Vánoc, tak vám přísahám, že Mikuláš, Ježíšek, pan Vrána a my je opravdu skvělou volbou. Nebudete vědět, jestli se dřív dojímat, nebo se smát, protože od obojího je v knize požehnaně. Já jsem byla naprosto nadšena!

Miluju tu knížku! 💓

Letos mě předběhla švagrova s věncem na dveřích, tak holt ten můj visí v obýváku :D


Srdce koupené u Charity na trhách

Klasicky nová ozdobička musí být :)

Nové svíčky mám od Světla svíček z fler.cz


Můj je ten vlevo!



Tyhle perníky jsou už klasika

Povlečení jsem dostala loni od Kuby :) svíčku mám taky z Charity a...

Obálky s přáníčkama za 10 Kč/ks? Opět z Charity :) ... Ten skleněnej talířek s vločkou na svíčku jsem viděla loni u mamky. Dostala ji prý od kolegyně, která ji vlastnoručně vyráběla. Tak letos jsem si ji musela pořídit i já a to právě na trhách :)

Klasická přáníčka od paní Benešové, jejichž koupě mě letos dohnala skoro k slzám...

Jsou naprosto úžasná!

Náš adventní věnec :)

Darujte dětem úsměv je tradiční akce, při které můžete splnit vánoční přání dětem z dětských domovů či lidem z různých stacionářů. My pravidelně vybíráme lidi dospělé, protože na ty si bohužel málokdo vzpomene.

Letos se nám podařilo splnit vánoční přání 3 dámám, tak snad se jim dárky budou líbit. Přihodili jsme i něco navíc :)


Náhodně jsem objevila doma aromalampu, tak už jedu ve velkém! :)


Vyhrála to čokoláda :)

Před chvílí jsem zabalila další várku dárků, zapálila si aromalampu s čokoládou, koukám do hořicího krbu a rozjímám. A taky se neuvěřitelně těším. Vždyť už jenom 18 dní zbývá do Štědrého dne! Nemůžu tomu furt uvěřit, jak to zase rychle uteklo a mám pocit, že si vůbec nestíhám užívat to čekání. Ale po večerech dělám, co můžu. O víkendu nás čekají další trhy a hlavně nákup stromečku, který bude snad co nejdřív stát uprostřed našeho obýváku.

Klidné čekání na Ježíška vám přeju.

Váš Andreják

1 komentář:

  1. Ty jo, tvoje těšení se je docela nakažlivé. Z tvých fotek dýchá krásná atmosféra. I já ji pomalu začínám cítit ve vzduchu, byť nejsem asi tak unešená. Ale radost mám - podařilo se mi sehnat příteli dva krásné dárky, vlastně čtyři, ale tři jsou identické. Teď jsem doma, včera jsem s babičkou zdobila perníčky a docela se povedly. Zítra se asi vrhneme na rohlíčky.

    Měj se hezky! :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...