sobota 9. prosince 2017

Várka z Levných knih XXII.

Poslední výplata letošního roku je zde, což znamená jediné.... naběhnutí na Levné knihy! :D
A taky samozřejmě finální nákupy vánočních dárků, ale holt knížky jsou knížky, takže mají teďka přednost. Já jsem se paradoxně zrovna v prosinci moc nerozšoupla, ale asi to vážně bude tím, že je momentálně potřeba kupovat jiné věci, než dárky sám sobě. Skoro se mi podařilo dodržet i to svazující pravidlo pěti knih, ale nakonec jsem o jednu podlehla. I tak se ale musím pochválit. Utratila jsem 374 Kč, což je opravdu hodně dobré číslo, a teďka jsem zjistila, že jsem si nevybrala ani jednu klasiku. Ajajajajaj. Každopádně včera nám dorazilo klasiky celkem dost (včetně Shakespeara), takže myslím, že po Novém roce to rozjedu opět ve velkém.



Ještě než vyrazím na hradecké vánoční trhy vám tedy ukážu, co nakonec skončilo v mé knihovně. Tak jdeme na to!




O jedné holce
Od Lindsey Kelk jsem zatím četla jen Zbožňuju Vánoce (i když v knihovně mám i Zbožňuju Londýn a Paříž), ale příběh se mi líbil a hlavně miluju ty obálky! Znamenalo to proto jediné - i další kniha od ní musela být moje a taky že jo :) Škoda jen, že ty ostatní příběhy jsou v měkké vazbě, ale to už se holt nedá nic dělat. Vracet to nebudu :D

Cena: 89 Kč 

 

Golema a Džin v New Yorku
Tahle bichle o pětiset stránkách mě zaujala na první pohled. Nejenom tím překrásným přebalem, ale hlavně zvláštním názvem. Přečetla jsem si proto pár recenzí a jelikož nebyly nijak hanící, tak jsem knihu vzala. Sama jsem teď zvědavá, jak moc se mi příběh bude líbit. Vzhledem k počtu stran doufám v jeho přelouskání během zimy.

Cena: 59 Kč 



O kocourovi, který přišel na Vánoce
Kocoura jsem si všimla už někdy během léta, kdy jsme měli na prodejně další díly od stejného autora. Nakonec jsem ale koupi prováhala a nic nepořídila. Když ale na prodejnu dorazila část týkající se Vánoc, musela jsem knížku koupit. To bych si jinak neodpustila, navíc když jsme včera prodali poslední kus :D. 

Cena: 79 Kč 



Prach jsi a v prach se obrátíš
Detektivky a thrillery skoro vůbec nečtu. Když si ale tuhle knihu přečetly snad všechny kolegyně a všechny ji chválily, neodolala jsem a vzala si ji z posledních kusů taky :D. Sama kniha má velice zvláštní obálku, kterou vám ale ukážu, až ji přečtu. Teďka před Vánocema se to moc nehodí :D

Cena: 39 Kč 


Bellman & Black
Další kniha pořízená kvůli přebalu je doma! Je to děs, jak já dám na vzhled knih, ale holt už asi jiná nebudu. Když jsem knihu otevřela, zjistila jsem, že je natištěna křivě, což byl buď záměr, nebo důvod, proč kniha skončila v LK. Každopádně to vypadá celkem dobře, takže mně to nijak neruší. Teď jenom doufat, že i příběh sám bude zajímavý.

Cena: 39 Kč 



Stín větru
A na konec si dáme to nejlepší. Což jsem ale celkem dlouho vůbec netušila. Knihu jsme měli v podstatě zapadlou někde vzadu v regále a kdyby se na ni nepřišel zeptat jeden zákazník, tak ani netuším, že ji na prodejně máme. Knihu jsme tenkrát nenašly, ale objevily jsme ji nedávno při přerovnávání prodejny. Nejdřív mě moc nezaujala, jelikož přebal je celkem nic moc, ale pak mi stejně nedala spát a začala jsem si o ni něco zjišťovat. Páni, to bylo celkem překvapení, že máme tolik ceněnou knihu právě my. A tak jsem si ji radši hned koupila, aby někdo nebyl rychlejší. Včera jsme prodávali předposlední kus a klidně se s vámi vsadím, že až přijdu v pondělí do práce, tak bude pryč i ta jedna jediná poslední.

Cena:  69 Kč



A co vlastně teďka čtu? Pustila jsem se do Literárního spolku Laury Sněžné a musím říct, že je to pecka! Jsem sice teprve na 50. stránce, ale zatím jsem opravdu nadšená a to hlavně jazykem, kterým je kniha napsaná. No nebudu víc prozrazovat, uvidíme, jaký dojem na mě nakonec příběh udělá. Já si jdu užívat vánoční radosti a vy se taky mějte parádně.

Váš Andreják

6 komentářů:

  1. Myslím, že se do Levných knih vydám příští pátek. V Ústí. O:-) Pěkné tipy, díky za ně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné. :) Já si nedávno koupila knihu Zmrzlinová královna a musím říct, že je to super kniha se zajímavým příběhem. Už jsem ji přečetla, takže doporučuji. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zmrzlinovou královnu už mám taky koupenou a jsem zvědavá, jak se mi bude líbit. Bůhví ale, kdy se k ní dostanu. Mám toho nějak moc poslední dobou :D

      Vymazat
  3. Teď jsi mi připomněla, že jsem dlouho nenavštívila Levné knihy. Možná bych to měla napravit. :D
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to stopro musíš vyrazit :) já jsem tam teďka jak v ráji, protože přišly krásný dřevěný ozdobičky na stromeček, takže nejenom, že jsem tam nechala už majlant za knihy, ale teďka do toho ještě tohleto :D

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...